יום רביעי, 27 באפריל 2016

יוצאים לדרך שסופה אינו ידוע והיא זרועה מוצרי חשמל שונים

שלום לכולם.

מכשירי חשמל, אי אפשר בלעדם ואי אפשר להרוג אותם למרות החשק העז שתוקף אותי לעשות בדיוק את זה. כל כך הרבה תסכול.


אז החלטתי לעשות מעשה ולרתום נסיון של שנים כאחת שמשתמשת בכל המגוון אבל, וזה הערך המוסף שלי, גם כאחת שמכרה אותם שנים, לצמצום התסכול אצל חברותי הנשים.


אז איזו מכונת כביסה? האם שואב רובוטי או לא? והמייבש עם מעבה או בלי? ומה זה בכלל מעבה? 


המון שאלות ואני מקווה לתת הרבה תשובות. חלק ביוזמתי אבל אני ממש מקווה שחלק גדול יבוא בעקבות שאלות שלכן.


השימוש בלשון נקבה אינו מקרי, גברים הרי יודעים הכל כשזה בא למכשירי חשמל וגאדג'טים. הכל חוץ מלקרוא את ספר ההוראות...


ובנימה אופטימית זאת יוצאים לדרך.


לאה גולן זה לא רק השם שלי, לאה גולן זה גם המותג שלי, ולכן אני מקפידה על בחינה עניינית, במטרה ליצור בעוד כמה שנים את מדריך לאה גולן לקניה חכמה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה