יום שלישי, 3 במאי 2016

טלוויזיות. איך קונים?

אז הגיע הזמן לרדת מהכלל לפרט ולדבר על מוצרים ממש. אחד המוצרים הכי נרכשים ומבלבלים הוא הטלוויזה. איזה גודל, איזה איכות וכמה להוציא. אז:

הגודל: רבותי, הגודל כן קובע במקרה הזה. חווית הצפיה מורכבת מראיה ושמיעה וכמה שיותר גדול יותר טוב במקרה הזה. לראות סרט על מסך 60 אינץ זה הרבה יותר כיף ממסך 32 נכון? אז מה לקנות? הכי גדול שאתם יכולים להרשות לעצמכם ואל תתנו למוכרים בחנות לבלבל לכם עם נוסחאות של מרחק וזוויות צפיה. איכות המסכים כה טובה שגם ממרחק קצר ביותר התמונה לא מפוקסלת.

פלזמה או LED: שאלה קצת פסה כי ה LED השתלט דה פקטו על השוק. בגדול פלזמה טיפה איכותית יותר אבל דורשת חדר חשוך אבל שוב, לא בטוח שתצליחו להשיג פלזמה ראוה היום אז זה לא משנה.

מסך קעור או טכנולוגית OLED? רק אם אתם צופים בסרטים באיכות הכי גבוהה שיש בעזרת חברים מאמריקה או שמהו כזה. שום גוף שידור בארץ לא מספק איכות כזאת ושום סרט שתורידו מהאינטרנט לא מציג ברמות כאלה אז לא, עדיין אין טעם וכשמנסים בחנות למכור לכם את זה תחתכו במהירות.

יבוא רשמי או אפור? כאן יטחנו אתכם הכי חזק בחנויות אבל בשורה התחתונה, אם הייבוא האפור חוסך לכם מעל 5% במחיר זה שווה כי אין יתרון אמיתי ליבואן רשמי למרות כל הסיפורים. על אותו דגם בדיוק אם היבוא האפור חוסך לכם אז לכו על זה בכיף.

מותגים: כן. יש להם משמעות. בגדול, מכשיר טלבזיה שאפשר לקנות בסופרמרקט מפחיד אותי. לאן אלך במקרה תקלה? לקופאית? אז קנו אחת מהחברות הטובות בחנות מוכרת וותיקה. שמות טובים: סוני, סמסונג, LG, טושיבה, שארפ, פנסוניק, פיליפס.

אחריות: מיבואנים רשמיים לפחות 3 שנים, מייבוא אפור שנה. יש מחיר להנחה הכספית.

UPSALE: ינסו לדחוף לכם בחנויות כבלים ומתקני קיר ומה לא. לא לקחת, כמעט הכל יקר יותר ממה שתשלמו בחוץ. 

לבקש בחנות לראות ערוץ 2 או 10 בשביל לראות איך נראית תמונה שלא משודרת ב HD

לעמוד על המקח: אתם בהחלט יכולים לקבל הנחות של 15% ו 20% מהמחירים שכתובים בחנות.

לאה גולן זה לא רק השם שלי, לאה גולן זה גם המותג שלי, ולכן אני מקפידה על בחינה עניינית, במטרה ליצור בעוד כמה שנים את מדריך לאה גולן לקניה חכמה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה