יום שלישי, 7 ביוני 2016

קצת על מייבשי כביסה


מיבשי כביסה הם פשוט פן באריזה גדולה ומפוארת וככה צריך להתייחס אליהם. זה מכשיר מאוד לא מסובך ולא מתוחכם ואין סיבה להוציא עליו הרבה כסף למרות מה שינסו לשכנע אתכם בחנויות החשמל. הנה כמה כללים וטיפים לבחירת המייבש הנכון עבורכם.


צינור או מעבה (קונדנסר)המייבש מוציא את המים מהבגדים על ידי חימום והפיכתם לאדים. האדים יכולים לצאת בעזרת צינור שרשורי החוצה או להתעבות על ידי מנגנון עיבוי ולהפוך למים שנאגרים בקופסה יעודית לכך במייבש. שתי השיטות טובות ואינן משפיעות לכאן או לכאן על איכות הייבוש. מכיון שמנגנון העיבוי הוא מנגנון נוסף הוא מייקר את המייבש ולכן, אם יש לכם לאן להוציא צינור (חלון מרפסת וכדומה) אז אין סיבה לשלם את התוספת ותסתפקו בצינור. מייבש שממוקם בחדר פנימי ואין לאן להוציא את הצינור זקוק למעבה. זה הכל.

בחלק מהמייבשים יש גם אפשרות לחבר את צינור הניקוז של המייבש ישירות לביוב, גם זה קיים במייבשים היקרים יותר ומטרתו לחסוך את ריקון המיכל בעצמכם. כמה עצלנים אתם?

חיישני לחותעוד מנגנון שמייקר קצת את המייבש אלה חיישני הלחות אבל הם דווקא טיפוסים חיוביים ומומלצים. כמו שאמרנו, המייבש הוא פן גדול מאוד ואחד מזוללי החשמל הגדולים שיש בבית. המייבשים הזולים ביותר עובדים על טיימר. מכוונים זמן והמייבש עומד בזמנים שנקבעים לו אבל מה אם הכביסה כבר יבשה 30 דקות לפני הזמן שנקבע? המייבש שוחט את מונה החשמל חצי שעה מיותרת. חישני הלחות הם הפתרון ואל תתנו למילה חישנים להפחיד אתכם. אלה פשוט רגשי חום שמלטפים את התוף תוך כדי העבודה והם לא מתקלקלים בקלות. כביסה יבשה? המייבש מפסיק לבד. את התוספת השולית לעלות המייבש תחזירו מיד בחשבון החשמל.

כמה ק"ג?כמו מכונות כביסה, מייבשים באים לפי הק"ג ולכן הם צריכים להיות כמו מכונת הכביסה. רוצה לומר, אם המכונה שלכם 7 ק"ג קנו מייבש של 7 ק"ג כדי שתוכלו להעביר את כל הכביסה מאחד לשני בלי שתצטרכו לדחוס מדי את המייבש ולגרום לו נזק מצטבר.

דלת זכוכית או אטומה?בשוק יש מזה ומזה. הדלתות זכוכית מייקרות בכ 200 ש"ח את המייבש אז אם הקטע שלכם הוא לשים כסא מול המייבש ולשבת לצפות בו עובד לכו על זה. אם לא תסתפקו בשמחה בדלת אטומה.

תוכניות

אז גם במייבשים יש תוכניות. אז יש. שמספר התוכניות לא ירגש אתכם, בין כה תשתמשו רק בתוכנית אחת אז אל תוסיפו כסף רק כי למייבש יש 7 תוכניות ייבוש.


לאה גולן זה לא רק השם שלי, לאה גולן זה גם המותג שלי, ולכן אני מקפידה על בחינה עניינית, במטרה ליצור בעוד כמה שנים את מדריך לאה גולן לקניה חכמה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה